Elemim Arkadaşlar bebeğim 4 aylık gece acıkıyr uyanıyr mama içerken uyuyr gazı çıkartmaya çalışyrm uyanmıyr rahatsz etmez değilmi bnm gibi olan varmı arnzda
Annelik30 Elemim bazen benim oğlumda da oluyor . Mamayı içip uyuyor cıkartmıyor gazını rahatsız olmuyor olsa bile uyanır uyanmazsa sorun yok sabah bi şekilde çıkartıyor korkmayın benimki de 4 aylık olcak cuma günü sıkıntı yok
Annelik30 Elemim aynı gün doğdular demek 12 temmuz doğum yapmıştım. Umarım geçmiştir gazı rahata ermişsinizdir
Ase23 Sıkıntı olmaz benimki iki buçuk aylık bizde öyle yapıyoruz doktorlar zaten gece uykusunun bölünmemesi uyku kalitesinin düşmemesi için uyandırıp gaz çıkarmayı alt açmayı önermiyor o rahatsız olmadığı sürece
Baharaktas23 Bişey olmuyor merak etme bi kere uyandırım gazını çıkarayım dedim pişman oldum bu sefer ayıldı bir türlü uyumadı ondan sonra