1prens1prensesannesii Kızlar ne yapmam lazım. Masaj yaptım, gaz damlası damlattım yok. Uyuyamıyor ağlıyor
Svnc22 1prens1prensesannesii çörek otu cigne emzir bı tatlı kaşıgi kaynat içir bebeğe de ılık gaz masajı yap çok zorda kalırsan evde birşey yoksa kulak çöpünü zeytin yağına daldır makat girişini uyar bence bı Dr a da git
arc-1521 1prens1prensesannesii iki aylıkken benim bebeğimde de baş ateşleri oluyordu tek başına sıkıntı değil demişti doktor, vücudunu ölç sürekli kol altı özellikle büyüme atakları başlıyor ondan da ağlıyor olabilir ya da gaz Rabbim acılarını göstermesin evlatlarımızın
arc-1521 1prens1prensesannesii annenin sakin olması çok önemli ağladığında siz sakin olun yumuşak seslerle kulağına konuşun kucağınızda ben çok faydasını gördüm
1prens1prensesannesii HazalMR Busraaa333 arc-1521 arc-1521 Ase23 Ase23 Svnc22 Hepinizden Allah razı olsun kızlar. Hepsini yaptım geçmedi. Sanırım ıkınmaktan bılgıkdağı da şişiyor hızlı atıyor çhastaneye getirdim şimdi.. Birde yeşil akıntısı var sanırım enfeksiyon
HazalMR 1prens1prensesannesii canım ılık suyla dus aldir korkma salgin varmis bende yeni atlattim ama 8 aylik benim oglum hemen bir calpol varsa ver yoksa fitil ver doktora gittik fitil taktilsr bir rahat uyudu anlatamam ama fitili sakın tum verme yarim kirda ver kucuk daha bebegin en kotu acile goturun atesi olcun ve giydrme 37 falansa zibinla kalsin bizimki 39 bucuktu ciplak tutuyorduk