Balpetegii benim kızım 14 buçuk aylık 20 gün önce doktor bronşit dedi antibiyotik iğne kullandık Balgam sökücü lerle beraber mukotik ve brelax geçti tekrar 3 gündur çekiyor ilk gece uykudan uyandı ateş 37.5 sonra devamı geldi balgam kusuyordu öksürük çok kötü burun akıntısı Dün götürdüm doktora baktı etti antibiyotik zaten kullanmış birdaha vermeyelim dedi alerjik olduğunu düşünüyorum dedi ve (sıngulaır) isminde ağızda eriyen şeker (zatiden) şurup ve (vitapuff ) bağışıklık güçlendirici sprey yazdı 1 ay sonra kontrol dedi Bizde kotu durumdayız rabbim yardımcımız olsun çok sık hastalanıyor benim kızım kış ayına girdiğimizde beri neler yapiyorum soğana karanfil ayakların altına zeytinyağ sarımsak karışımı falan göğsüne zeytinyağı surup ılık havlu falan yok fayda gormedik inşallah duzelir bunlarla. 🤦🏻♀️