Gulenay1234 Kızlar kızıma tam buğday unundan bebe bisküvisi yapmak işitiyorum ama henüz 6,5 aylığız kaçıncı ayda yaparsam yiyebilir ? Eline verirsem büyük ısırır yutamaz diye korkuyorum
Sevimliaileee Gulenay1234 boagzinda kalabilr dikkat edelim ama sabah kahvaltida 2 biskvi bi yumurta sarisi asla beyazini verme bi cay kasigi kadarda labne biraz sicak su
Gulenay1234 Sevimliaileee evet bende ondan korkuyorum tam bilmiyo ya altıncı ay uygun diyo bi sitede ama güvemedim yapmaya da özeniyorum ama önemli olan yiyebilirsin tabi