Tüm annelere hayırlı geceler yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum sizinle bende daha önce böyle bir post acımıştım yakın zamanda tekrar acıldı göğüs ucu yaraları çatlakları ve tüm bunlara bağlı agrılar ben yaklaşık hemen hemen 1 aya yakın güğüs ağrısı ve göğüs ucularımdaki yaralar ile mücadele ediyordum ve artık emzirmek benim için adeta işkence haline gelmişti ağrılardan emzirme süresini ne kadar uzun tutmak istesede bu mümkün olmuyordu malesef youtube da gezerken bir video denk geldim ve sürekli olarak bebeğimi yanlış emzirdiğimi farkettim buradaki bu problemi yasayan annelere nacizhane önerim emzirme şekliniz tekrar gözden geçirmeniz ben videonun linkini buraya bırakıyorum istersen izlemenizi öneririm sevgi sağlıkla formun güzel anneleri