Biz tadimlara 5 aylikken basladik 6 aylik oldu dr oyle ogunlere basla dedi onda da sabah uyaninca emiyo oglene dogru kahvalti hazirliyorum ama cok cok qz yiyo oglene sebze pureleri yapiyorum aksam uykusuna 1 saat kala da ya kasik mama ya da muhallebi yapip veriyorum aralarda surekli emiyo gece de bazen mama veriyorum