Bebeğim 2 ay 15 günlük sol göğsümü günde 1 yada 2 kere alıyor sag göğsümü ne zaman versem alir emziriyorum sanki hiç emzirmemisim gibi ellerini oyle bi emiyor ki daha yeni emzirdim emzirmek istemediginde kendini geri cekiyo almiyo ama sonra ellerine saldırıyor oyle yapınca 5 dk sonra tekrar veriyorum emiyor doymuyor mu anlamadım