Gamzedemirtas Merhaba kızlar 18 ay aşılarını yaptıran var mı? Artık olma zamanımız geldi korkuyorum ateş hastalık yapıyor mu?
Esila001 Gamzedemirtas canim biz olduk ağızdan damla 1 kol 1 bacak yapıldı çok şükür hicbise olmadı ateslenmedi bile ama gece yatarken yinede ben ateşi olmasada döven verdim
Ebruuuuuu Bizimde 2 koldan bir de ağızdan yapıldı herhangi bir ateş vs olmadı, her çocuk farklıdır tabiki ama korkmayın