Kızlar 3 hafta sonra kızımın doğum günü var aile içinde kutlayacağız düşüncem aile içinde kutlayacağımız için güzel normal bı elbise alıp kutlamakti ama 3 yaş sendromunda olan kızım ben maşa olucam diye tutturduğu için planlarım alt üst durumda(vazgeçirme taktikleri de alabilirim😂) . Demem o ki güvenilir kiralık veya satın alabileceğim bi sayfa var mı ?