Prensescik Elimde 42 li 8 paket bez var 2 numara kızımi sıkıyor 3 numaraya gecicem 2 numaraları satmak istiyorum Toplam 336 adet var 270 TL satiyorum isteyen olursa
Cihangirimm Trendyolda 210 adeti 112 TL. Yani tanesi 53 kuruşa geliyor Kargo da dahil. Sence biraz pahalı satmıyor musunuz?