Kızlar iyi geceler kısa bir zaman sonra çalışmaya başlycam sağlıkçıyım 8-5 çalşcam kızım 2 yaşını geçiyor o süre içinde annem ve kayınvalidem bakacaklar evlerimiz yakın o konuda sıkıntı yok ama şimdiden hüzün çöktü içime bana cok cok bağlı pandemıden de hiç cıkıp sosyalleşemedık benle vakıt grcrdgı için cok bağımlıyız bensiz babasıyla bile durmuyo ben olmadan cok aglıyo nasıl oalcak çalışmak zorundaym ama kızımı bırakıp saatlerce uzak olmak beni cok üzüyo süreç nasıldı bana bişeler söyleyin 😑😑😑😑