Flamingoo denedik aslında ama yalıyor diye pek yapamadık onu ya, günde 5 defa sürüp 2 dakika bekletip batikonla temizleyin demişti ama dudaklarının kenarlarında olduğu için yaliyor kokusu çok keskin ya o yüzden sanırım, geçmezse yakarız demişti ama oda çok acıtıyormus ve iz bırakıyor dedi, sizer iz kalma oldu mu acaba sıkınca?