Mercimekveannesi1
Merhaba kızlar bebegim 4 aylik 3. Ayında sütüm yetmediği için ek olarak mamaya başladık 1 aydır 2.3 günde kakasını yapıyor bu ne anlama gelir yeterince suda iciriyorum bazen çok zorlanıyor ve gazi kokuyor ne yapmam lazım sizce anne sütüyle doymuyor mecburum mama vermeye benim gibi bu durumları yasiyan varmı😔