Neseli5 Selamlar herkese odada xiomi oda termestotu kullanıyoruz, nem oranı 70in altına düşmüyor ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim
Mommy_Tugsa Neseli5 evi sık sık havalandirin ben camı kapiyi actigimda nem oranı düsüyo bende ayni marka nem ölcer kullaniyorum. Bide kaya tuzu lambasi yakın nem olusmasi engelliyo
Almi21 Neseli5 gündüz camı açıyorm ama gece olunca da odanın kapısını açıyorum nem düşüyor ama benim evin diğer tarafı daha soğuk o dengeliyor yani
Neseli5 Mommy_Tugsa evet bende havalandırıyorum ama gece mümkün olmuyor açmak kaya tuzu lambası öneriai için teşekkürler
Neseli5 Almi21 anlıyorum, valla oda sıcaklığı 24,nem 65 şuan ama hemen yükseliyor maalesef, bebeğimde bir olumsuzluk yaratmasnda