ElSa2811 Hamile kalmadan önce son kez 8 Kasım’da adet olmuştum doğumdan sonra hiç olmadım 3 aylık bebeğim yine bugün 8 Kasım’da kanama oldu bu adet döngüsü yeniden başlamış anlamına mı geliyor. Tam bir yıl olduğu gün olacağınıda bilmiyordum 😂
MMelisss16 ElSa2811 yaa çok kilo alıyorum ben emzirdigim için acaba diyorum kendi kendime bazen adet olamıyorum o yüzden mi diye ama cok çikolata yeme isteği geliyo Bende kahve cay yanında yiyorum
ElSa2811 MMelisss16 bende çok tatlı yiyorum ama adet yüzünden değildir o bende olmadım 3 ay çünkü ama kiloda verdim. Bünyeyle ilgili belkide
MMelisss16 ElSa2811 olabilir cnm şükür yemek yapamıyorum bebeğim hiç durmuyor agliyo ben yanından ayrılınca sallamayı bırakınca uyaniyo tek cay kahve yapabiliyorum ne zaman sebze yapmaya çalışsam yapamafim çünkü sürekli agliyo evde soğuk mutfağa alamıyorum bebeğimi bakalım ne zaman duzelicez
ElSa2811 MMelisss16 beni anlattın sanki 😬 bende hiç bişey yapamıyorum başka odaya gider gitmez ağlıyor. Şu promalt içeceklerden aldım süt yapıyor biraz bide sıvı fazla kilo yapmaz diye düşünüyorum 🤷
MMelisss16 ElSa2811 ben hiç bisey kullandım sut için aslında yardım edenimiz olacak yemeğimizi yapacak bizde bebekleirmizi büyütcez öyle olsa hetsey daha güzel olurdu ama yok ne anne yardım ediyo ne.kaynana düzelecek inşallah bebeklerimiz büyüyünce