ElaZeyAras evet zayıflatıyor , vücudun heryeri çalışıyor . Üniversitede beden eğitimi dersinde hocamız ısınma hareketli yaptırdıktan sonra ip atlatırdı 2 ders boyunca kısa molalarla 2 bin falan atlardık , sonra da biraz hareketler yaptırırdı , canımız çıkardı 😅 ama birkaç hafta sonra vücut alışıyor haftada bir yaptığımız halde . Ben kilolu değildim o zaman ama buna rağmen 55 kilodan 48 e düşmüştüm çok fazla yemek geldiğim halde😬