Toplumcubirisi Her emmeden sonra hatta emerken bile kaka yapması normal mi.. doğduğundan beri bu şekildeyiz 12 günlük bebeğim
melegim26 Toplumcubirisi benim kızımda böyleydi günlük 16 17 bez kullanıyorduk ilk günler sonrasında da hep cok sık kaka yaptı bebekten bebeğe değişiyor ama ilk günler için gayet normal sonraları takip etmek lazım mukuslu falan olur ekstra sikayetleri olursa alerjiden suphelenebilirsin
MinikCivciv15 Toplumcubirisi 1 ay boyunca bu şekildeydi bizim. Olması gereken o. ilk ay 4 ün altına düşmesin kaka sayıso demişti doktorumuz. İlk aydan sonra günde 2 ye düştü.
Kaderlmc Toplumcubirisi benim kızımda doğduğundan beri öyle 2 aylığız çocuğunlukla bezlerini kakalı alıyorum kilo alımı gayet iyi hatta ilk zamanlar annem bu kadar kaka yapıyor süt yaramıyor mu acaba demişti bebek hemşiresine oda aksine sütün yaradığını gösterir demişti
Sssbbbb Toplumcubirisi dört aylık hala aynı 🤦 bir de yaptı mı beline kadar çıkar 😁 bugün daha az yaptı ama