Evet evet aglarken bayilma bugun aksam tam olarak bunu yasadik 13 aylik bebegim aglarken bayildi. Mama yaptim kucak istedi babasi ilgileniyordu hep beni istedi ayaklarima dolaniyordu sonra karni acikti herhalde dedim mama verdim yok yine ayni eline ayakda yesin diye bisiler verdim hala mizmiz en son eline robotun basligini istedi vermedim elinden aldim oglumu babasina getirdim aglama krizine girdi yarim dakika olmadi aglamaya baslayali sesi gitti morardi ve sonra gozler gitti bayildi ici gecti. Sok oldum bakin 13 aylik bebek ve saatlerce aglama falan soz konusu degil arkadaslar bu boyle devam edermi? Kriz gecirince sagligina birsey olurmu ne yapmaliyim hic bilmiyorum tepkim ne olmali nasil atlatiriz bu durumu