BirMomm Bebegim 3 aylik mamayı zorla iciriyoruz 1 saatte zar zor 90 ml iciyor sütüm çok az biberonun ucunu ağzında evirip çeviriyor yaklaşık 1 aydır aynı ne yapmalıyım bilmiyorum sinirlerim bozuldu
burcumasalhazal- BirMomm mama değişikliği yaptınızmı benim kızımds biberon tutmuyor kaşıkla içiriyorm sağdığım sütü
burcumasalhazal- BirMomm birde EDS yöntemni deneyin hem göğsünüzü emer hemde mamasını içmiş olur göğüsünüzde daha çok uyarılmış olur sütünüz artar
Bebekgeldi Benim bebeğimde biberonu ağzında oyalıyor emmiyor ben kaşıkla veriyorum en azından o zaman yutuyor
BirMomm burcumasalhazal- Aptamil kullaniyordum sma aldım yine aynı zorla icirdim bnde siringayla veriyorum mecbur