Anneler bebegim 50günlükten beri 3güne bir kaka yapıyordu artık 6güne cıktı 3aylık şuan az yiyor beslenme hep zorluyorum iki saatte bir 60ml yer memeyi emmiyor sağıp vriyorum sma mamaya gectik günde üç dört kez mama yer 60ml daha önce hipp kullanmıştık doktor cıvık sekilde katı değilse kabız degildir beslenememektendir dedi cok yemiyo kızım diliyle ittiriyo 1,5aydır hep zorluyorum üç dört saatten fazls aç kalırsa yiyo oda 60ml oyuzden süreyi uzatmamaya çalışıyorum sizce nedendir napmalıyım