Benim bebeğim 2 ay 17 günlük ve 40 başı gördüm sadece 1 saat ertesi ay 2 kez adet oldum ve hemen adetimin 3. Günü gittim sprial taktırdım ama doğumdan sonra 1 yıl hiç olmaması bilr normal kabul ediliyormuş fakat adet olmadan hamile kalma olasılığıda varmış