Dilossss genesizde ikinci doğumu pınar tantekinden yaptım memnundum. bide Fatma hocada memnunum üçüncü doğumuda yaptım.
Genesizde gittiğim dört tane doktor vardır hiç bir sorun yaşamadım.
Birinci doktor sezin Vural ilk kızımı kontrolleri ondan yaptım hiç sıkıntı yaşamadım doğumu yapardim ama hastane benden uzak olduğu için yapmadım venividi yanındaki hastenede eskiden görev yapıyordu. Şimdi genesizde yapıyor görevini
İkinci doktor pınardi tavsiye memnun uzerinde gittim pınara ikinci kızımı kontrol ve doğum onun yanında yaptım.
Sevecen Sezaryanda sohbet ediyordu
İkinci hamilelikte pınar yoğundu. Pınarın Randavusu doluydu sıra gelmiyordu Bıraktık.
Üçüncü doktor ezgi roza Memorial hastenesinde daha once görev yapan ezgi roza ya gidiyordum sorun yaşamadım sonra genesize gelmiş ezgi roza.
Dördüncü doktorda Fatma dır kotrol ve doğum yanında yaptım sevecen sezaryanda sohbet ediyordu