Mihribann11 bizimde o aylarda bölr oldu uyku gerilemesi oluyor sanırım gece 3 4 e ayakta olduğumuzu bilirim ısıgı kapatıp oturuyorduk deli gbi aglıyordu uykusu oldugu halde kafayı yemek üzereydij resmen sabahta erkenden kalkardı bizimki 3 uykudan 2 ye geçmeye calıstı bi ara 1 uyudu falann düzen tamamen gitmişti 14 aylık suan şükür düzeldi düzeni gündüz 2 uyku yapıyor sizde bi süre böle yasıycaksınız sonra geri düzeliyor