MDG_ 4,5 aylık bebeğimin gazi kokuyor ve bugün kakasi yeşil kokuluydu neden acaba yaşayan var mı böyle bir şey Sadece anne sütü alıyor
NewwMomm MDG_ Kokusuz gaz oluyomu😁 bizimki bi yapıyo sanırsın kaka yapmış. Yeşil olmasıda sorun değil. Arada oluyor
Mervezmr MDG_ Muhtemelen senin yediklerinden kaynaklı bişey bu canım benimki de genelde yeşil yapıyor
Serife1111 MDG_ benim kızım üşüttüğünde hemen kakası yeşil olur ve gazı kokar. Belki o yüzden olabilir annesi. Takip et sürekli değilse endişe etme ☺️
Mervezmr MDG_ Öyle ama sıkıntı etme hatta internetten kaka renkleriyle alakalı araştırma yap bak her rengin açıklamaları var bu arada benimki de 4 buçuk aylık bebeğim uzun zaman önce başladı yeşil kakaya😊