Emien çok şükür farkındayım ama meme reddi biberon reddi huzursuzluk mızırtı huysuzluk daha aklıma gelmeyen herşey birleşince çok zorlanıyorum uykusu o gün o kadar iyi oldu genelde o kadar değil dün mesela yarı kadar bile uyumadı o sürelerin. Bende ona şükrediyorum öyle böyle bizle bir de olsa uyuyor ablamın benden iki ay büyük bebeği sürekli gece uyanık memede o bana seninki kötü diyor ben ona ikimizde kendi hallerimize alışmışız :) benim sorunum 6 saat uyumak isteyip uyumayan bebekle hala kolik zamanları gibi akşam 6 da başlayan avutulmayan ağlamaları aslında bide gündüz uykularını bir türlü ayarlayamama çünkü kendi bildiğini yapıyor uykusu gelince ve uyumak isteyince gayet kendi kendine gözünü kapatmayla uyuyor akşam sıkıntı mesele dün son uykusunda üçte uyandı akşam 6 da uyumak istedi tamam dedim 7 değil ama 6 da uyuyacak gece uykusuna ama 8 de geri kalktı o kadar sürede yanında beklediğim için uyudu yoksa yatakta en ufak hareketimde uyandı geri pışpışladım. Allah yardımcınız olsun biliyorum bende emzirmek için yada uyutabilmek için çok akşam gece yarılarına kadar arabada gezdim çok kötü oluyor.