marscicegi Alperinannesiii Bundan bahsediyorum işte bu ayrıntılara vakıf olamadığımız için, hergunde buna benzer çok post görüyoruz ,aldı vermedi ,olan altinima oldu gibisinden insanın aklına direk bu ihtimal geliyor :)
Alperinannesiii marscicegi anladım canım ben ondan da bagımsz alınan araba bana ait olacagı için sadece ucuz bişi mi alayım yoksa hepsini satıp iyi bişi mi alayım yatırım için mantıklı olur mu diye sormuştum eşime alınmayacaktı ki gider geri gelmez muhabbetleri oldu 😊 iletişim kopuklugu diyelim saglık olsun
Petitom Alperinannesiii o zaman canım hiç bakma sen millete herkesin kocası ayrı herkes kendine göre yorum yapıyor