Yazannesi1 Alperinannesiii e tamam siz kararınızı vermişsiniz zaten ☺️ Herkes durumunu cebini kendisi bilir ☺️
Alperinannesiii MerveGl- eşim sadece haftasonu kullanıyor şirket arabası var yani aslında ondaki de yatırım ben daha aktif kullanırım o yüzden uygun az yakan bir şey bakıyorum 😊
bal12345 Alperinannesiii siz yatırım için araba almak istiyorsunuz ama allah korusun küçücük bir kaza yapmanız arabanızın değerini çok düşürecek ayrıca bileziklerinizi bozdurmadan daha uygun bir araç alsanız daha iyi olmaz mı sizde böylelikle manuel araç kullanmayı öğrenmiş olursunuz kaza yapmış olsanız bile çok bir kaybınız olmaz 🧐
Alperinannesiii bal12345 doğru diyorsun canım ama eşimin yıllardır birikimi ile aldıgı bir araba var ve 3 ay oldu sadece alalı haftasonu kullanabiliyor anca hevesini alsın istiyorum ve deger de kattı üzerine üstelik 3 ayda. Kaza evet hep bir ihtimal Allah korusun diyelim hakkımızda hayırlısı olsun
BARTUMOM Alperinannesiii bende altınlarımi bozup araba aldım 125 bine baştan eşimle 70 80 bine bisey bakalım dedik hep hasarlı kilometresi yüksek dedik bize çok masraf çıkarır çünkü uzun yol yapıyoruz memlekete giderken sonra hepsini bozup 125 aldık 5 ay önce şuan değeri 170 bin civarı altınları gidip hesaplattim acaba bozmasak ne kadar ederdi diye 140 falan tuttu yani 30 bin kârdayız araba şuan daha çok kazandırıyor bence
Merve43 Alperinannesiii bence araba altından çok daha iyi bir yatırım. Ağustos ayında araba aldık iyi bir model düşük kilometrede 250bin tl ye aldık. Bugün ilanlara baktık aynı model ayni kilometrede araçlar en az 310bin tl ye koymuşlar. 3 ay olmadı alalı 60bin tl koymuş üzerine. Çok çok az altınım var bir tugra kolye 6 ceyrek 2 de bilezigim var ama altın hiç umrumda değil arabamız çok daha iyi bir yatırım oldu
erkekannesiiii Alperinannesiii tek arabaya düşmeyin bence sende de imdada olsun.ama altınlarını bankada tut bence nakit para her zaman iyidir şuan ne olucagi belli değil sonuçta
Deletedmom5284 Alperinannesiii siz böyle insanları tersleyerek mi konuşursunuz hep? gerçekten çok kabasınız, sizin yazdığınızı söylüyorum, işin sonunda eşin yüksek model araba sahibi olacak sende altınların gittiğiyle kalacaksın, neyse satın bakalım 😂😂
Esraburkay Deletedmom5284 iyide eşide arabada gine hanımefendinin bizler biraz şöyle düşünüyoruz altınları verdim eşim araba aldı kendine öyle bir şey yok bizler bi aileyiz oluşan mal varlığıda borçlarda ailenindir bileziklerde orda dursa eşinizede ait
Alperinannesiii Deletedmom5284 sanırım bununla alakalı derin bir anın var canım ama kendi evliliğin ile başkasınınkini hiçbir zaman kıyaslama
Esraburkay Alperinannesiii eşinizle orta yolu bulun derim şahsen ben araba aldım altının bi kısmıyla şuan 1 senede 35 bin kazandırdı altın olarak kalsa o kadar kazandırmıcaktı
Alperinannesiii Esraburkay eşim iyi bir şeye bineyim istiyor ve satınca da elimizde kalmasın diyor canım 2003 model arabalar 70 80 bin de şuan para ne görüyor ki 🙄
Alperinannesiii Esraburkay kime ne anlatıyorsun canım evdeki araba benim üzerime buda öyle olacak altının gidiyor gayem yok hiçte olmadı zaten babamın evinden mi getirdim ayrıca
Deletedmom5284 Esraburkay iyide belli ki maddi durumları çok iyi değil tekrar o altını yerine koyamaz araba altından daha mı kıymetli 😏
fgnrcp2704 Alperinannesiii bence araç varken bir tane daha almak mantıksız eşiniz aracı satıp manuel alsın altınlarınız dursun 🙈😂
Alperinannesiii fgnrcp2704 evet mantıklı olan bu ama bunun açıklamasını yaptım canım aracı yeni aldık eşimin hevesi var açıkçası ve acemiliğimi atınca sonuç bu olacak zaten uygun bir araba alcaz ikimizin kullanabileceği
Deletedmom5284 Alperinannesiii çok şükür bir derdim yok evlerde arabada işyerleride hepsi benim üstümedir dört beş altının lafını yapmam kocama 😂🤟🏻 başkalarına sormam kocama vereyim mi altınlarımı diye 😂😂