Alperinannesiii umayinannesii altın yerinde sayıyor canım geçen sene galeyana gelip kredi çekip külçe aldık borcu yeni bitti ve anca kendini toparladı 1 sene de
Alperinannesiii Deletedmom5284 canım sen okuduğunu iyi anlıyor musun arabayı yükseltmek nerden çıktı zaten son model bir aracımız var otomatik bir araba ben Manuel istiyorum iyice ögrenmek için eşim de yeni aldııgmız için hevesini almak istiyor bana da sana başka alalım diyor konu bu
Deletedmom5284 Alperinannesiii siz böyle insanları tersleyerek mi konuşursunuz hep? gerçekten çok kabasınız, sizin yazdığınızı söylüyorum, işin sonunda eşin yüksek model araba sahibi olacak sende altınların gittiğiyle kalacaksın, neyse satın bakalım 😂😂
Alperinannesiii Katun ben 55 60 arası bir şey bakıyordum aslında en başında ama dediği mantıklı geldi teke düşücez işin sonunda ve altının çok üzerinde bir para kalıcak bizdeki bir hevesle alınan bir araba okadar varlıklı insanlar degiliz satcaz bunu
Katun Alperinannesiii evet teke düşürdüğünüzde çok kaybınız olmaz çünkü 2.ci el piyasası ateş pahası yani
bal12345 Alperinannesiii siz yatırım için araba almak istiyorsunuz ama allah korusun küçücük bir kaza yapmanız arabanızın değerini çok düşürecek ayrıca bileziklerinizi bozdurmadan daha uygun bir araç alsanız daha iyi olmaz mı sizde böylelikle manuel araç kullanmayı öğrenmiş olursunuz kaza yapmış olsanız bile çok bir kaybınız olmaz 🧐
GiybetReis Alperinannesiii eşiniz çok akıllı😂 şimdi size bi araba daha alcak evde 2 araba olcak. Sonra ikisini satıp güzel bi araba alacak ama kendi binecek tabii ki 😅 şimdi altınları ver arabayı iyi bi araba yapayım kullanayım dese muhtemelen vermezsiniz. Tanımadan yargılamiim tabi ama güzel mantık😅
Alperinannesiii GiybetReis tanımadan yargılamayın bence de yazdığım yorumları okursanız daha iyi anlarsınız bizdeki araba şuan bize bile yüksek fiyatlı bir araba biz dişüğe gidicez işin sonunda
Yazannesi1 Alperinannesiii kendi arabanızı satın istediğiniz gibi başka alın ☺️ Durumlar iyiye girmiyor altınların durmasında fayda var bence
Alperinannesiii Yazannesi1 canım yeni aldık arabayı eşim sadece haftasonu kullanabiliyor ve hevesini almak istiyor muhtemelen bir daha böyle yüksek fiyatlı bir arabamız olmayacak o yüzden kırmak istemiyorum
GiybetReis Alperinannesiii ama kendiniz en basta yazmışsınız. Eşim sonra ikisinide satar yeni iyi bişi alırız diye. Onu ben uydurmadım ki 🤷🏼♀️
Alperinannesiii GiybetReis hayır canım yanlış anlamışsın altın olarak ne varsa satıp sana iyi bir araba alalım diyor dedim
Alperinannesiii GiybetReis okuduğunuzu iyi okursanız bence sıkıntı kalmaz gıybet hanım nasıl bir hayat yaşıyorsunuz bilmiyorum ama benim eşim maaşını bile alır almaz bana atan bir insan ve şuan halihazırdaki arabamız da benim üzerime o düşündüğünüz gibi olmuyor bazı şeyler 😊
Yazannesi1 Alperinannesiii o zaman yapacak bişey yok. Ama bı devirde 2 araba üstelik sadece hafta sonu kullanıyormuş gerek görmedim ben açıkçası ama sizin fikriniz sizin paranız ☺️
Alperinannesiii Yazannesi1 haklısın tabiki ama 3 ayda bile baya kar etti canım araba yeni yılda daha da artacak en azından ozamanı görelim diyoruz
GiybetReis Alperinannesiii fakat eşim ne varsa bozup iyi bir şey alalım diyor sonra ikisini de satar ikimizin kullanabileceği bir şey alırız diyor sizce mantıklı mı valla işte öyle yazmışsınız. Neyse ben yazdıgınızı söyledim 😊
Alperinannesiii GiybetReis eşim ne varsa bozup iyi birşey alalım diyor bana yani bana alınacak olan arabadan bahsediyor hanımefendi
Alperinannesiii GiybetReis hani konu bana araba almak ya hanımefendi evde aracımız var ya eşimin derdi benim bileziklerimmiş gibi yaklaşmaktan vazgeçer misiniz acaba 😊
iremferdi Alperinannesiii altın da artıyor tabi ama şuanda araba daha iyi bir yatırım diye düşünüyorum fiyatları şuanda uçmuş durumda yani bizde araba aldık gerçi Kıbrıs’tayız sterlin üzerinden satın aldık 1 hafta geçti aldığımızın üzerine 1 haftada kâr etmeye başladık bile
birtutamsac Alperinannesiii ama o zamanki o parayla bu zamandaki bozdurduğun altınları alabilecek misiniz canım bi de o açıdan yaklaş, altın durmuyo yerinde ☺️ Tabi yinede sizin bileceğiniz iş 😉
Yazannesi1 Alperinannesiii e bacım ne diyeyim 😂 öyle dedim olmaz dedim böyle dedim olmaz dedin sen çıkarmışsın gözden altınları 😂 ver gitsin bacım 🌸
GiybetReis Alperinannesiii yahu kendi yazdıgınızı inkar ediyosunuz ben şimdi ne cevap vereyim neyse 😊 alın en iyisini kazasız uğurla binin İnşAllah.