EsnadinAnnesi Bende katılmak isterim eğer 3 kişilik bulduysanız sorun yok o zaman başka arkadaşlar varsa onlarla başlayalım . 77 kiloyum 17 kilo fazlam var
Bademlilokumm Momandbaby beni de eklersin bebegi uyutmam gerekiyor cok yoruldum bende uyurum sabah 8 de kahvaltı yaparız
GiybetReis Momandbaby Biz bugün eşimle afedersiniz 2 ekmekle bi menemeni bitirirken “ diyete ne zaman girsek acaba ya?” Diye muhabbet ettk😂 o sırada elimde koca bi ekmek tavaya banıyordum. Yani benden hiç umut yok😅
Momandbaby GiybetReis hergun diyete girip sabah olunca yarın baslarm diyorum bu sabah öyle uyanmak istemiyorm 😄Cikmadik candan ümit kesilmez ekledim gruba sabah başlayalım bir umutla değil bin umutla🤪
Evin28 Momandbaby ben 1 haftadır başladım 10 kilo fazlam var bildiklerimizi birbirimizile paylaşıp motive olalım ✌🏻💪🏻
Tgcasil NewwMomm merhaba kaç aylıkken bu dıyetı yaptınız emziriyormuydunuz acaba bende baslamak ıstıyorumda
ilk_hamilelik Momandbaby benide ekleyebilirsiniz 7 kilo verdim ara verdim devam edicek motivasyon a ihtiyacım var