Kızım 3 ay 7 günlük bu ara o kadar hareketli ki memede uyuyan çocuk memede bile kıpır kıpır ve uyumuyor. Uyuyunca kendi kendine sürekli uyanıyor sıçrıyor. Zaten uykuyla hep başımız dertteydi şimdi daha beter oldu. Sürekli tek bir şey var dilimde “neden?” Neden bir bebek gözleri kızarsan kadar uykusuz kalır uyuyamadığı için de huysuz ağlıyor. Ne yapacağım ben çok yoruldum atak mı ne bu ne ne ne ???!!! 😔😔😢😢