Ebruli101 Kızlar dolaptan ihtiyacımız kalmayan eşyaları satıyorum uygulamayı biliyorum ama gardrops dan iki tane tek ilanda halı örtüsü sattım, ücretten kesinti olmuyor bildiğim kadarıyla ama kargo boyutunu geçer mi acaba bilginiz var mi
A-timu Ebruli101 daha bugün başıma geldi 90 saatım hesaba 50 TL yattı kargo desibelini geçtiği için ve geçti etti demiyorlar
Ebruli101 Şimdi Instagram sayfasından baktım para hesaba geçerken boyutu büyükse kesinti yapıyorlarmış kargo bana o an bilgi vermezse ben geçtiğini bilmeden göndereceğim ne anladım bu işten 😂 Dolapta kesintiyi çok yapıyor evde ki kullanmadiklarimi değerlendireyim dedim ama arada parayı onlar götürüyor 😬
Ecrinbzkrt Ebruli101 ılk dolabı ındırdım bebek kıyafetlerı satıyordum sıfır guzelde satıs yaptım ama heo zararına cok fazla kesıntı yaptı dolap ve bı anda durduk yere 13tl hesabımdan fatura parasını kestıgını gordum anında sıldım gardorop olan uygulamayı ındırdım gayet guzel bır ıkı urun sattım kesıntı olmadı ama dolap gıbı aktıf bur uygulama gelmedı bana daha sınra onuda kapattım
Ebruli101 A-timu ya normal bir alışveriş poşetine sigdirdim ama bilemiyorum tabi neyi baz aldıklarını da dediğim gibi birde 100 TL ye iki tane hali örtüsü göndereceğim para da kesilirse hiç bir anlamı kalmıyor 🙄 böyle olduğunu Bilsem yine dolaptan satardım Veya satmazdm😁 Instagramdan gönderilerin altında yorumlarda okudum bence şikayetçi olan çoktu
Ebruli101 Destek ekibe hesabımı silmesi için mail gönderdim kızlar ,ben hiç sevmem belirsiz işleri yani baştan söyleyip benim kabul etmediğim Bişeyi ben nerden bileceğim gerçekten aşıp aşmadigini sacma geldi. Bana