Aslında bu yoktu ama çok ani gelişti🙋🏻♀️
19 aylık bi oğlum yaklaşım 6 aylık olduğundan beri emerek uyumaya alıştı, sonrasında emziği de ayakta sallanmayı da istemedi hep memede uyudu.. Aralarda artık yeter desem de, canım burnuma gelse de ben de cesaret edemedim bi türlü.. Bi defasında 9 aylık falandı denedim ama çok hazırlıksızdık, çok ağladı diye dayanamayıp emzirmiştim. Sonrasında koy verdim gitti ne zamana kadar sürerse dedim 🤷🏻♀️ emzirmeyibırakınca onu da bıraktırcaz dedim ama nasıl bilmiyorum 🤦🏻♀️
Gelelim bugüne.. Oğum iki gündür biraz rahatsız burnu tıkalı 😪 (başka şikayetimiz yok şükür) iki gündür uyumak için falan emerken nefes alamıyor haliyle (serum sıkıp çekiyorum ama çok bi faydası olmuyor). E böyle olunca uyuyamıyor falan.. Dedim madem öyle emmeden uyusun başladım denemeye 🙃
Önce keyfi yerindeydi (yatağımızı değiştirdik montessori yatak aldık) yatağın içşnde koşturmaca falan güzel güzel coştu etti arada kafasını yastığa koydu güldük ettik..
Bu arada uyku öncesi rutinleri yapmaya çalışıyoruz.. Saati gelince yatağa gireriz, üst baş değişir, diş fırcalanır, biraz babayla oynarız ya da kitap bakarız, müziği var açarım ışık kapalı olur. derken kucağıma gelir uykusu gelince emer ve uyur..
Bugün de artık 1 saat yatakta coştuktan sonra geldi biraz emdi ememedi gitti oynamaya decam etti derken dedim ki “Uraz memeler uyumul hadi biz de uyuyalım” kucağıma geldi göğsümü açmadım istedi açmadım ağladı açmadım.. Sonra çok ağladı yavrum😢 kucağıma aldım sakinleştirdim ama hala meme bekliyor, yok.. Yine ağladı çok 😓
Başladım başka çocuk şarkıları söylemeye kafasını göğsüme yasladı dinledi baktı olmuyor yine bi ağlama.. Bu sefer başka bi şarkı, masal derken tam daldı uyuyordu ki uyandı ve tekrar ağlamaya başladı 😪 yarım saat falan ağlamıştır canı çıktı bende ağladım tabi kii 😓
O sıra eşim dayanamadı geldi (başta da gelmiti ama karışma demiştim, gitti)
Dedi ki “bu böyle olmaz zaten hasta içi çıktı çocuğun perişan oldu” emzir şu çocuğu psilojisi bozulmasın diyodun böyle daha mı iyi" dedi 🙄 ben de zaten olmıycağının farkındaydım ama kolay da olmıycaktı ki 🤷🏻♀️ em sonunda emzirdik 2 dkk içinde uyudu zaten 😪
Şimdi anneler napayım ben böyle devam mı edeyim🤷🏻♀️ yoksa tekrardan mı deneyeyim.. Başta başarısız olup da daha sonra başarabilen var mı 🙈