İlacınızı kullanın iyi gelecektir. Bazı arkadaşlar dr dan daha iyi biliyorlar heralde yok dışarı cık yok kuran oku en iyi terapi valla kafalar pırıl pırıl ne diyim ya insan hayretler içinde kalıyor. Siz dr nuzu dinleyin ve ilaçlarınızı için ömür boyu içmeyeceksiniz ki kaldı ki içiledebilir iyi olduktan sonra sıkıntı yok çok geçmiş olsun