Merhaba anneler 2 ay 22 günlük bir kızım var göğsümün birinden çok az süt gelirken birinden gayet iyi süt geliyordu ama 2 3 gün önce fena halde hastalandım ve sütüm azaldı şimdi kızıma yetmiyor emerken sürekli ağlıyor bu durumu yaşayıp sonrasında sütünüz geldi mi veya tekrardan artırmak için ne yapabilirim lütfen yardımci olurmusunuz anneler sürekli de emziriyorum tamamen kesilmesin diye