Avci-1 merhaba, ben mobilyacılar çarşısının oradaki dr Şenay Doğan hanımdan çok memnundum. Kendine ait kliniği var ama aşırı yoğunluktan 2 hafta sonraya randevu alınabiliyor ve acil durumlarda randevusuz kabul etmiyor. 1 sene gibi bir süredir Medar hastanesindeki dr Aydın Sarı bey e gidiyoruz. Kendisi kadın doğum hastanesi eski başhekimiymiş. Çok memnunum düşünebilirsiniz 🌸