Eliffffffff karnımı bastırsın diye bana kum torbası koymuşlardı. Çok canım yandı öyle.sakinleştirici vurmuşlardı ama çok acı çektim sakinleştirci etki etmedi dikkatede almadılar abarttığımı düşündüler bende hastaneyi ayağa kaldırdım ağlamaktan bir tane daha sakinleştirici yaptılar, acı aynı hiç dinmedi üst üste 2 sakinleştirici daha yaptılar anca öyle ağrım dinmişti ve uyumuştum. 🥺