Betuloz Ya nasıl engel olabilirim düşüp bir yerini kıracak diye korkuyorum kaç defa havada yakaladım inatla çıkıp sarkıyor dur yapmadan da anlamıyor
2prematureannesi Betuloz normal canım o aylarda ben oğlumu gece yarısı tezgah üstünde oynarken yakaladım hatta sıvı yağını tezgaha boca etmis ben yağda değilim Allah’tan şükrediyorum ayağa kalkmamış Allah korumuş o anlarda ayağa kalksaydi kayıp başını masaya vurabilirdi çok şükür kazasız belasız o ayları atlattık 3.5 yaşında şimdi
Karacakaraca Bizimkide aynı 13 aylık televizyona tırmanıyor koltuk tepelerıne cıkıyor kızıyorum ama oyun sanıp gülüyor nasıl anlatıcamı bilmiyorum
Deletedmom5284 Engel olmayın yanında durun her zaman, bizde oyun çiti var lavaboya giderken içine koyuyorum, geldiğimde çıkarıyorum çıkıp atlıyor hopluyor hep yanındayım
1mom1baby Betuloz 3.5 yaşında hala kanepe tepesinde ordan oraya atlıyor engel olmuyorum kuş gibi uçuyor 😂
Aselask34 Betuloz 12ay18 günlük kızım henüz yürümüyor ama aynen dediğin gibi koltuk tepelerinde geziyo korkudan gözümü ayıramıyorum🙁ne olcak halimiz böyle ya🤯
2prematureannesi Betuloz oda iyi canım biz 2.5 yaşına kadar neler çektik bir Allah bir ben bilirim yani gerçi hala çekiyoruz ama şükür o kadar değil şimdi 24 haftalık hamileyim valla düşünüyorum doğumdan sonra ikisini nasıl tutcam diye