emirinannesihilal Bebeğimi emzirirken göğsümde bi acı hissettim sonra baktım kabarcık da var bu nedir bilen var mı napmam lazım ?
Asafinkardesi emirinannesihilal Benimde öyle olmuş ağrı yok ama kabarcık oluşmuş neden oluyor bende merak ettim 🤔