Kızım 5,5 aylik ve 3 haftadır beni emmiyor oncesi sütüm asiri azalmıştı mama meme gidiyorduk emiyordu ağlıyordu uyumuyordu peşine mama verince içip rahatlıyordu sonralardan iyice azaldı oda mamaya alisti olan sütümde azaldı sağıyorum suan 25 cc zar zor iki gogus cikiyor. Onuda kaşıkla veriyorum gunde bir iki kere. Mamalar ateş pahası 2,5 günde bir kutu gidiyor tanesi 75 lira. Tabiki canı sagolsun ama cok Zormus gece kalkıp mama yapmak gece emerdi gozu kapalı uyurdu ah o günlerim ah o temaslar. Maddi manevi cok zor.. defalarca denedim zaten benim sütüm hep azdı bestlak damla bitirirdim bir haftada ayda 4 şişe ondan içerdik rezene kimyon anason 4 litre su sut yapan besrtway hap.. ama bi sure sonra onları bıraktım belki oda buna sebep oldu bilmiyorim kızım sütümün tadini beğenmiyor artık yuzunden anliyorum mememi almiyo nasıl canım aciyor neden böyle hissediyorum bilmiyorum iyi kotu 5 ay emzirdim cok çabaladım ama o teması göğsüme yapışmasını yazarken ağlıyorum bu his ne zamann gececek … benim yüzümden mi diyorum ama azdı çocuk doymuyordu doktorum bile dedi ağlıyorsa doymuyorsa mama ver. Kilo almasida biraz azalmıştı. Rabbime sukurler olsun saglikli ek gıdaya da doktorumuz geçirdi tadım yapiyoruz masalah yiyor kilosu herseyi yerinde ama ben neden bu kadar uzuluyorum 😔 bu his beni mahvediyor