Lavi 3 ay 12 günlük kızım var. 3 4 gündür kakası yeşil sümüksü bir şekilde yapıyor korkuyorum şuan şehir dışındayım yakında sağlık ocağı var kayıtlı olmadığımız için ilk gittiğimizde baktı ikincisinde bakmayız dedi ondan götüremiyorum
ftmgz Lavi kakanın rengi önemli değil diyor doktorlar benim kızım doğdu doğalı hep yapar yeşil hergün illa
Ece-Ege Lavi bizde aynı sorunu yaşıyoruz 5 günde bir kakasını yapıyor doktora fotoğraflarını çekip atıyorum normal diyor uzun süre yapamadığı için bir de anne sütü alıyorsa annenin yediklerinden kaynaklı diyor
Aozlemb Lavi benim kızımda da oldu pis kokuluydu d vitamini veriyordum kaka yapamiyordu kaka içeride d vitaminle kalınca yeşile dönüyor demişti dktorum gecti
emirinannesi3434 Lavi fazla beslendiğinin göstergesi dedi bana doktorum korkacak bişey yok. Bebek emeveğinden fazlasını emmiş kötü bir durum değil
Aselinannesiiiiiii Benimde bebeğim 3ay15 günlük normal canım korkma üşütmustur belki oyuzden yeşildir benimki yeşil yapiyo doktor normal demisti
Lavi Aselinannesiiiiiii evet üşütmüş dedi doktor ilaç verdi 2 şurup ilaçtan olduğunu düşündüm. İlk annelik deneyimim korktum açıkcası
Aselinannesiiiiiii ftmgz aynen doğru kesinlikle benimkide sari yaptı hardal rengi yaptı şimdi yeşil yapiyo Pütürlu hatta normalmis
Aselinannesiiiiiii Ece-Ege benm bebeğimde 3 4 günde bi yapiyodu şimdi biraz düzeldi doktor 1 haftaya kadar normal anne sütü alan bebekler için dedi
Ece-Ege Aselinannesiiiiiii benim sütüm tamamen kesildi mama ile besleniyoruz. Önerin için çok teşekkür ederim canım ☺️
Lavi Kızım çok huysuz sürekli kendini çekiştiriyor buruşturuyor ağlıyor uyumuyor memeyi tutmuyor doktora götürdüm gazdan diyor gaz damlası veriyorum verdiğim an kaksıyla birlikte çıkartıyor normal mı sürekli kaka yapması bazen çok yapıyor bazen az