Eymeninannesii35 Bebeğim 10 aylık emziriyorum ama sol gögsüm küçük sağ gögsüm baya büyük aynı sorunu yaşayan varmı doktora gitmeli miyim🙄
gamze1ovec Eymeninannesii35 olmaz olurmu bende aynıyım biri büyük biri küçük görüntü desen vahim hahah
ikraninannesiii Eymeninannesii35 eşit emzirmiyormusun eger esit emzimezzsen biri küçük biri buyuk olur mesela ben gece genelde birini veriyorum sabaha iki meme farkli 😅
Eymeninannesii35 ikraninannesiii eşit emziriyorum ama küçükken solu almıyordu sürekli sağı emiyordu sonradan alıştı ama çok büyüdü bi 85 biri 95 diyebilirim