Anneler merhaba oğlum bugün 5 aylık oldu doktorumuz kan damlasına başlattı adı sidefer bugün ilk defa kullandım ama çocuğumun vücudunda kırmızı benekler oluştu isilik gibi normalde böyle yapıyor mu yoksa yan etkisini bilgisi olan veya kullanan yardımcı olabilir mi başına gelen var Mıdır yarın doktora yazıcam bakalım