Gozdegemen merhaba doktorumuz tavsiyesi üzerine 5,5 aylıkken başladık tadımlara hala tadım yapıyoruz. Neredeyse tüm meyveleri tattırdım. Yoğurt, yumurta sarısı, patates ve havuçta tattırdım. Sebzeleri buharda pişirme aparatında haşlayıp ya çatalla eziyorum ya da parmak şeklinde tabağına koyuyorum. İçerisine zeytinyağı ve kendi sütünden katıyorum bazen.Kendi mıncıklaya mıncıklıya oynuyor keşfediyor bazense ağzına götürüyor 😅 sonuçta sadece tadım ayı yemesi çokta önemli değil. Meyveleri de oioi markasının meyve sebze emziğine koyuyorum suyunu somuruyor. Şuan bebeğim 6 ay 3 günlük bu şekilde yapıyorum ben ☺️