Merhaba anneler,
bebeğimiz 2 buçuk aylık pusette artık ufaktan rahatsız olmaya başladı, oto koltuğu araştırmasına girdik, makul fiyatlı güzel bir oto koltuğu arıyoruz. Yoykonun ayılı 360 dönebilen koltuğunu çok beğendim, kullanan var mı?? Ya da başka öneride bulunabilecek arkadaşlar var mı? Şimdiden çok teşekkürler 💕💐