rbndmrcn bence de Türkçe konusulmamasinin dezavantajı mutlaka olmuştur, ama dediğiniz gibi kresin çok faydası olacağını bende düşünüyorum hep ama bütçe bizim önümüzü kesti.
benim görüştüğüm arkadaşım verdi onun etkisi olduğunu düşünüyor ve şuan konuşuyor insAllah konuşacaklar umutsuz olmayalım valla bende o kadar çevre baskısı altında kalıyorum ki anlatamam ama yapcak herseyi yaptım yapıyorum hala her gün 1 kelime ekleniyor yeni yeni