mrvklncc Kızlar telsizin şarjı çok az gidiyor göstergede azaldığını da görmüyorum bi açıyorum düşük pil diyor sizinki de öyle mi yoksa bizim aldığımızda bi sıkıntı olabilir mi acaba? Daha yakın zamanda aldık e bebekten duruma göre geri götüreceğim.
Damlisss mrvklncc ne kadar süre gidiyor. Ben öğlen 1 saat akşam da yatana kadar 2 3 saat kullanıyorum her gün. Yaklaşık haftada bir şarj ediyorum. Ve çok güzel çekiyor uzaklık kapasitesi çok iyi çok memnunum
Damlisss mrvklncc eğer tüm gece açık tutarsanız ben bazen öyle yapmak durumunda kaldığımda evet şarjı daha az dayanıyor. 2 3 günde birr takıyorum gece bitmesin diye
Babyboyy2019 mrvklncc benim öğlen 2 saat gece 2 yada 3 saat açık duruyor 2 haftaya yakın gidiyor sarji
Lulemom mrvklncc ben tüm gün kullanıyorum gündüz aşağı yuları 5 saat akşamda 4-5 saat, bir gün gidiyor şarjı. Her gün takıyorum 1 kez
mrvklncc @Damlisss ben sadece akşamları kullanıyorum çoğu zaman da kullanmıyorum bile geçen gün doldurdum önceki gün yarım saat dün de 1-1.5 saat kullandım baktım şarjı bitmiş bende mi bi yanlışlık var diye düşündüm belki yanlış hatırlıyorumdur eşim de öyle dedi
mrvklncc @Damlisss tüm gece kullanmıyorum bebeğim daha 3 aylık anne yanında yatıyorum ama bazı akşamlar oturduğum yerden ziyade beşiğine götürüyorum yatana kadar zaten çocuk çok da uyumuyor devamlı uyanıyor en fazla bi akşamda 2 saat kullanmışımdır 2 günde gitti şarjı
mrvklncc @Babyboyy2019 bizim aldığımızda sıkıntı var o zaman ben de sizin gibi kullanıyorum hatta 3 saat imkansız yani o kadar kullanmıyorum bi akşamda en fazla 1.5-2saat
mrvklncc @Lulemom ben sadece akşamları yatana kadar en fazla 2 saat kullandığım olmuştur bebeğim 3 aylık anne yanında yatırıyorum erken uyursa açıyorum sadece kendim yatana kadar 2 gün önce şarj ettim arada 1 gün de kullanmadım bugün açtım bitmiş şarjı. Bi de şarj azaldığında göstergede görünmüyor dolu görünüyor