kutsalmavi hayırlısı olsun bence güZel bi başlangıç olmuş..oğlumda 16 aylık olucak ayın 13 nde,sabah kalkarız bulaşık mak boşaltırız sonra kahvalsını hazırlarız genelde kucağıma çıkıp bakmak istiyor beraber yapıyoruz,kahvaltı yaparız salona geçer oyun oynamaya calısırız genelde koşmalı saklanmalı oluyor onlardan hoşlanıyor bu ara..12 gibi uyur onsırada ben çamaşır yemek ne yapabilirsem hallederim,saat 14-14.30 gibi uyanır çorbasıbı içirir hop dışarı çıkarız aksam 5-5.30 a kadar dışarı cıkarız eve gelince yemek yeriz babasıyla takılur duş mama hop uyku:) bugun çok huysuzdu o yüzden pek kaliteli zaman geçiremedik bi günleri bi günlerine uymuyo biizim uymadığı gibi