gamze1ovec Yani sizin ayni gun dogsaniz dahi yasitlarinizla boyunuz kilonuz ayni mi ki bebeklerimizin hepsi ayni olsun. Orda yazilanlar ortalama degerler alti da ustu de normal zaten ciddi bir durum olsa doktorunuz yorum yapar mudahale eder doktorunuz disinda kimseyi dinlemeyin bizim millet pek sever hadsiz hadsiz konusmalari kilolu olsa obez cocuk der normal olsa zayif der emzirsen emzirme der emzirmesen ne bicim annesin der der de der yani takmayin saglikli mi bebeginiz saglikli tamam konu kapanmistir gunlerinizin tadini cikarin🌸