Ulku_06 SalEz https://ty.gl/4m8d04it8v Ben 97 TL ye aldım 15Ekim de. Sonra 150 TL oldu. Şuan bayağı düşmüş. 103 TL çok iyi. Normalde parti malzemeleri satan dükkanlarda balonun tanesi 1TL
Ulku_06 SalEz https://ty.gl/cw3qgh4hnh Bunu aldım. Çok güzel bu. Duvara yapıştırdım, çift taraflı bantla. Çok hoş oldu.
Ulku_06 SalEz Bunu al ama kesinlikle kendin şişirme. Güzel durmuyor. Helyum şişiren bi yer bul ona şişirt. Havada çok güzel duruyor. İpe asılı, ağırlık bağlayarak https://ty.gl/8gq5idxlos
Keskeuyusamm Ben unicornlu yapacağım kızıma. Bir kaç gün kaldı. Ama her şeyi ayrı ayrı yerlerden aldım
SalEz Keskeuyusamm Bende öyle yapacağım galiba ayrı ayrı alacagim ama uymaz diye korkuyorum birbirlerinden farklı olursa diye