Semakaya5858 Merhaba hanımlar doğum yapalı 3 buçuk ay oldu sezeryan doğum yaptım ağda yapmadım hiç korkuyorum dikiş yerlerim açılır kanar diye siz nasıl yaptınız tecrübeleriniz varmı kötü bişey yaşadınız mı hangi ağdayu tercih etmeliyim
Lulemom Semakaya5858 46. Günde kuaföre gittim aldırdım. Hiç bişi olmadı. Korkma bişi olmaz. Dikkat ediyolar zaten dikiş yerine
betulsnr4 Semakaya5858 kanamam 60 gün sürdü 62. Günde kuaföre gittim aldırdım hiçbisey olmadı merak etme hatta doktora da sormuştum kontrole gidince sıkıntı yok demişti
Semakaya5858 Lulemom ben kendim yapıyorum evde yapabilir miyim acaba. Tabi kuaförler tecrübelidir kaç tane sezeryanlı ağda yapmışlardır ama ben hiç kuaföre gitmedim ağda için o yüzden evde kendim yapıyorum
Alyaninannesi_ Semakaya5858 sezaryenden snra ilk Ağda için kuaföre gdebilrsniz. Sonrasını yine siz yapamaya devam edersiniz.